Stichting Klachten en Geschillen Zorgverzekeringen

Logo van Stichting Klachten en Geschillen Zorgverzekeringen

Algemene informatie

De Stichting Klachten en Geschillen Zorgverzekeringen (SKGZ) is een onafhankelijke en onpartijdige organisatie. Doel van de SKGZ is het helpen oplossen van problemen tussen u en uw zorgverzekeraar. Dat kan door bemiddeling van de Ombudsman Zorgverzekeringen of door een bindende uitspraak van de Geschillencommissie Zorgverzekeringen.

Contactinformatie

 088-90 06 900 www.skgz.nlLaatste controle: januari 2021

Postadres
Postbus 2913700AG Zeist

Openingstijden

Hulpaanbod

Advies en informatie over zorgverzekeringen

Voorlichting Bemiddeling door de Ombudsman Zorgverzekeringen (Niet-)bindend advies door de Geschillencommissie Zorgverzekeringen

Informatie aanvragen

Vrijblijvend informatie aanvragen bij deze organisatie?
Dat kan door dit formulier in te vullen:

Verplichte velden zijn gemarkeerd met een sterretje (*).

Niet gevonden wat u zocht?

Meer organisaties voor:

Belangenorganisatie
Vergelijk hulpaanbod